Запитання допомагає користувачеві: визначитися з вибором; розвіяти сумніви; побачити переваги послуги чи товару; отримати знижку, бонус чи приємний подарунок
Зростання показників продажів
Отримання заявок від зацікавлених клієнтів; контроль динаміки купівельного попиту; виявлення переваг замовників та покупців
Оптимізація рекламного бюджету
Реклама продукту або послуги у соціальних мережах та на форумних майданчиках в оптимальних бюджетних категоріях
Популяризація бренду в мережі
Підвищення лояльності до компанії або бренду за рахунок демонстрації експертності; збільшення клієнтської бази та особистого бренду компанії
Освітні квізи використовуються як спосіб освіжити базові знання чи закріпити нову тему. Але найпопулярнішим варіантом є - тест з перевірки знань.
Розважальні квізи це формат тестів, опитувань, конкурсів. Їх цілі можуть бути різними – провести соціологічні дослідження, підтримати та підвищити лояльність до проекту (розважити), привернути увагу аудиторії та збільшити трафік.
Маркетинговий квіз -
це інтерактивний онлайн інструмент, який використовують інтернет-маркетологи та власники бізнесу для того, щоб
отримати більше замовлень,
знизити вартість заявки,
підігрівати інтерес клієнта до товару чи послуги.
Характерною особливістю маркетингових квізів, на відміну від інших маркетингових інструментів, є ефективність роботи з теплою, невизначеною аудиторією. Такий ефект досягається завдяки тому, що квіз дозволяє потенційному покупцеві набагато швидше підібрати найбільш підходящий товар, ніж самостійно шукати в каталозі сайту та порівнювати релевантні позиції.
Переваги квізів
Квіз опитування на сайт сприймається як гра. Гейміфікація спрощує сприйняття контенту, посилює зацікавленість клієнта продукті підприємства. За рахунок ігрового та яскравого формату квізи гарантують:
високу конверсію – не менше 10-15%;
відмінну відвідуваність та вірусність – користувачі діляться креативними та цікавими тестами у соцмережах;
хорошу окупність – створити квіз сайт можна безкоштовно, а ось замовлення та продажі проект приносить стабільно та справно.
Квіз лендінг – відмінний інструмент посилення свого маркетингу рахунок прогріву аудиторії та з'ясування потреб із контактами в ігровій формі. У ньому використовується безліч маніпулятивних технік, які на перший погляд не очевидні. Наприклад, тільки ефект незакінченого Гештальта чого вартий. Його актуально використовувати у разі закритої, недовірливої чи холодної аудиторії.
Етапи конструювання
Визначитись з виглядом quiz – продавець або розважальний. Оцінити цільову аудиторію, її потреби та бажання.
Сформулювати основний оффер: навіщо користувачеві проходить опитувальник і витрачати час, що отримає потенційний клієнт за гру у запитання-відповіді.
Скласти сценарій – кількість запитань, варіанти відповідей. Рекомендований обсяг тесту – 4-10 запитань.
Замовити квіз сайт або зібрати самостійно на конструкторі.
Завершити квіз - не всі користувачі люблять ділитися контактними даними, тому варто підігріти інтерес, що тестується корисним подарунком, знижкою, чек-листом.
Далі робота ведеться вже поза сайтом. Це вихід на пряме спілкування з користувачем, проведення клієнта з вирви продажів та закриття угоди. І, звичайно, аналітика - оцінка реакції клієнтів на оффер, коригування самого квіза та інша робота для досягнення поставлених цілей.
Де використати
Квіз на сайті
Розташуйте кнопку квиза на стартовій сторінці, вставте квіз в тіло сайту, спробуйте автоматичне відкриття квізів - безліч різних варіантів, необхідно лише зрозуміти, яка підходить саме вам.
Квіз-лендінг
Це коротка версія сайту, найчастіше в один екран, на якому відвідувачу одразу пропонують пройти квіз. Створіть стартову сторінку з картинкою, заголовком та кнопкою “почати квіз”. Можете вказати і будь-яку іншу інформацію, наприклад, номер телефону. За бажанням можна розмістити квіз на своєму домені.
Перевага даного формату квіза, це можливість почати вже отримувати заявки, навіть за відсутності сайту.
Якщо ви продаєте товари чи послуги, проводите дослідження, працюєте у ЗМІ, ведете курси чи лекції, займаєтеся некомерційною діяльністю – квізи можна використовувати у будь-якій ніші. Однак для кожної галузі є свої особливості, які варто враховувати.
ВИГІДНІ ПРОПОЗИЦІЇ
ПРОТОТИП
ГРАНТ ВІД ЄБРР
ОТРИМАЙТЕ 50% ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ!
Співпрацюючи з нами Ви можете отримати Грант від ЄБРР на 50% вартості реалізації проекту. Пропозиція для проектів з бюджетом вище середнього
“ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ” РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КІНЕЗІОТЕРАПІЇ
«Здоров'я нації» – це медичний центр доктора Бубновського, де лікування виконується за його методикою кінезітерапії без застосування таблеток, уколів та хірургічного втручання.