Проведемо аудит зовнішніх
факторів розвитку сайту
Аналіз зовнішніх факторів ранжування ресурсу та оточення, в якому він працює
Пошуковий аналіз
Перевірка донорів
Посилальна маса
Перевірка анкор-листа
Отримайте 5000 грн. на налаштування реклами!
отримати знижкуКоли необхідний аудит зовнішніх факторів
Погіршення показників
Сайт втрачає свої позиції в ТОП
Проблеми з пошуковими системами
Ресурс потрапив під санкції пошукових систем
Підвищення ефективності
Ви хочете покращити ефект від SEO
Погана відвідуваність
Приплив клієнтів занадто незначний
Аудит
зовнішніх факторів
развитку
Основні вимоги
Основні вимоги пошукових систем до посилального профілю сайту:
- різноманітний анкор-лист: якщо раніше анкори посилань були здебільшого тестові та із змістом ключових слів, то зараз йде наголос на різноманітність. Бажано включити в анкор-лист і такі слова, як читати, дивитися, тут, тут, докладніше і т.д.;
- також мають значення типи посилань: не варто нехтувати безанкорними посиланнями та беклінками з зображень;
- різноманітність донорів посилань: серед джерел зворотних посилань мають бути не просто якісь майданчики із сапи, а сайти партнерів, постачальників продукції, електронних ЗМІ, тематичних каталогів, соціальних мереж, форумів, порталів товарів та послуг тощо.
- траст донорів: краще, якщо джерелами посилань будуть сайти, які вже мають якусь позитивну вагу в мережі, ніж ресурси під фільтром АГС. Тому потрібно перевіряти донорів перед розміщенням посилань. У швидкому аналізі донора допоможе розширення браузера RDS bar.
Соціальні фактори
Соціальні чинники також мають бути враховані під час проведення аудиту. Перегляньте згадки сайту в соціальних мережах за допомогою пошуку Яндекс Блоги.
Одні з найважливіших соціальних факторів:
- наявність сторінки вашої організації в соцмережах;
- згадування сайту у соціальних мережах;
- посилання із соцмереж (у постах на стіні, коментарях тощо);
- використання соціальних кнопок на сайті;
- використання авторизації на ресурсі через соцмережі.
Поведінкові
фактори
За допомогою ЯндексМетрики та Google Analytics оцініть поведінку користувачів на сайті.
Що треба враховувати під час аналізу поведінкових чинників:
- показник відмов (сторінки, що просуваються на сайті, повинні відповідати запитам користувачів, інакше людина відразу піде з сайту і це буде зараховано за відмову);
- час на сайті (відвідувач повинен провести на сайті достатньо часу, щоб ознайомитися з інформацією);
- глибина перегляду (якщо користувач дивиться кілька сторінок сайту, значить він зацікавлений, але не варто ускладнювати структуру сайту, щоб збільшити цей показник. Інакше відвідувача можна відвернути від основної мети – зробити конверсійну дію);
- конверсія форм (зверніть увагу на те, наскільки просто користувач може зробити замовлення із сайту або заповнити будь-яку конверсійну форму).
Додаткові
фактори
До додаткових факторів можна віднести такі параметри:
- повернення до пошуку (якщо користувач повернувся до пошуку після відвідування вашого ресурсу, значить він не знайшов те, що шукав і сайт не відповідає на його запит, і це може призвести до зниження сайту за цим запитом у видачі);
- переміщення користувача по сайту (Вебвізор в Яндекс Метриці дозволить поспостерігати за поведінкою користувача на сайті);
- використання соціальних кнопок на сайті (соціальна активність - це хороший поведінковий показник, якщо вашим сайтом діляться в соцмережах, отже він цікавий відвідувачам);
- відгуки та коментарі (це і унікальний контент для вашого сайту, та зворотний зв'язок із користувачами).
Який результат ви отримаєте?
РЕТЕЛЬНА ПЕРЕВІРКА САЙТУ
Перевірку виконують досвідчені фахівці, що виключає можливість будь-яких недоглядів
ДЕТАЛЬНИЙ ЧЕК-ЛИСТ
В результаті ви отримуєте не просто список помилок та абстрактні рекомендації, а поетапний план оптимізації з ТЗ, готовий до відправки в роботу
ОБЛІК ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
Ми враховуємо особливості проекту, ніші та ЦА. Тому технічні доробки не зашкодять іншим маркетинговим каналам чи зручності ресурсу
ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ САЙТУ
Аудит зовнішніх факторів розвитку сайту дозволяє усунути помилки, що погіршують користувальницький досвід, що стимулює зростання конверсії та поведінкових факторів
ПРОСУВАЄМОВ КОМПЛЕКСІ
Знайдемо помилки
Визначимо цільову аудиторію, розробимо УТП. Створимо онлайн-стратегію розвитку вашого бізнесу
Виправимо помилки
Розробимо новий, сучасний сайт або доопрацюємо поточний (проведемо аудит та виправимо помилки)
Визначимо точки зростання
Збільшимо кількість заявок, охоплення цільової аудиторії, забезпечимо зростання популярності бренду у пошукових системах
Запустимо просування
Поетапно реалізуємо маркетингову стратегію. Забезпечимо зростання ключових показників та контроль результатів
клієнти
клієнти
кейс
Розробка сайту/
SEO-просування/
Контекстна реклама/
YouTube просування
“ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ”
РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КІНЕЗІОТЕРАПІЇ
«Здоров'я нації» – це медичний центр доктора Бубновського, де лікування виконується за його методикою кінезітерапії без застосування таблеток, уколів та хірургічного втручання.
- SEO-просування
- Google my business
- Таргетована реклама
- Контекстна реклама
- YouTube реклама
- Web-аналітика
Команда комплексного
просування
Команда комплексного
просування
Працюємо з 2007 року. Спеціалізуємось на комплексному просуванні клієнта до отримання результату.
Місія: посилювати компанії України, формувати для них привабливий імідж, забезпечувати новими клієнтами, збільшувати продаж та прибуток
років досвіду
в темі
виконаних проектів
фахівців у команді
ЗАМОВТЕ АУДИТ
САЙТУ І РЕКЛАМИ,
ОТРИМАЙТЕ ПОДАРУНОК!
Вкажіть ваші контактні дані, і ми Вам передзвонимо!
послуги
- Корпоративний сайт
- Landing Page
- Інтернет-магазин
- Маркетплейс
- SEO - просування
- Контекстна реклама
- Таргетована реклама
- SMM - просування
- Просування в YouTube
- Аудит сайту
- Аудит контекстної реклами
- Аудит таргет. реклами
- Аудит соціальних мереж
- Аудит Youtube-каналу
- Маркетинговий аудит
- Маркетингова стратегія
- Налаштування веб-аналітики
КОНТАКТИ
+38 (067) 634 78 78Телефонуйте з 09:00
до 20:00
АДРЕСА ОФІСУ
м. Дніпро,
вул. Європейська, 4
м. Київ,
вул. Руданського, 3
Для Вас ми Online
7 днів на тиждень
Забронювати час Зустрінемось у Вашому офісі у Києві чи Дніпрі.
Ви в іншому місті та країні? Проведемо дзвінок online.
Запрошуємо до нашого офісу на чашечку кави!