Професійне налаштування таргетованої реклами дає можливість показувати ваші рекламні оголошення дійсно зацікавленим у вашому продукті користувачам
Зростання показників продажів
Так як націлення дозволяє розповісти про вашу пропозицію максимально велику кількість зацікавлених користувачів, ви отримуєте підвищення рівня конверсії
Оптимізація рекламного бюджету
Визначивши максимально точно ЦА, ви зможете скоротити рекламний бюджет та отримувати при цьому бажані результати
Популяризація бренду в мережі
Ви можете просувати не тільки продукт компанії, а й ділитися новинками, розповідати про цікаві акції та пропозиції, принципи компанії та її життя в цілому
За допомогою рекламних кампаній можна створювати різні оголошення, вимірюючи ефективність кожного та вибираючи найкращий варіант. Ви можете залишити заявку, а ми вивчимо ваш бізнес та підберемо той, що дасть найкращий ефект у вашому випадку. Оголошення поділяються на види в залежності від кількох факторів:
Тип оголошення (тільки зображення, текст із зображенням, відеоролик тощо)
Вид оплати (за показ чи клік)
Рекламований об'єкт (бренд, сторінка, подія, піст тощо)
Чи є оголошення первинним чи ретаргетингом (повернення аудиторії, яка зацікавилася товаром, але не здійснила цільову дію)
Основні види таргетованої реклами:
Тематичний таргет – це показ рекламних публікацій виключно на тих сайтах, зміст яких відповідає товару, що просувається, або послузі.
Локальна націлена реклама – це демонстрація рекламних оголошень користувачам, які знаходяться у певному радіусі від місця продажу.
Епізодичний таргет дозволяє залучати клієнтів у певний час. Це корисна можливість для нічних клубів, ресторанів та служб доставки.
Запустити можна і соціально-демографічну рекламу, що таргетує.
Гео-поведінковий націлення дозволяє направити рекламу на користувачів, які часто відвідують певні місця та установи
Налаштування реклами
У таргетованій рекламі багато залежить від якості креативу та його привабливості. Ми формуємо статичні та анімовані банери, а також пишемо для них тексти, що продають. Це дозволяє отримати трафік за оптимальну вартість.
Тестування дозволяє зрозуміти ефективність стратегії на короткій дистанції, без значних витрат бюджету.
На основі сформованої стратегії ми визначаємо націлення та налаштування та запускаємо тестову версію реклами. Це дозволяє нам оцінити працездатність і результат кампанії, а потім масштабувати його в потрібних обсягах. Якщо на тесті ми помічаємо негативний результат, то коригуємо стратегію та налаштування.
Налаштування націлення складається з кількох етапів:
Аналіз пропозиції та ринку конкурентів
Складання портрета цільової аудиторії
Планування термінів та бюджету
Визначення параметрів оголошень
Запуск та контроль рекламної кампанії
Рекламні оголошення бувають різних видів та для презентації конкретного продукту варіант публікації вибирається індивідуально.
Соціальні мережі
Показ оголошень: чим популярніша сторінка та вища оплата за показ, тим частіше з'являється таргетована реклама у соціальній мережі, потім ціна зменшується.
Facebook є сьогодні найпопулярнішим майданчиком для націлювання реклами. Він пропонує гнучку і деталізовану систему налаштувань як за класичними, так і більш вузькоспеціалізованими фільтрами.
Instagram – це найвдаліший майданчик для тієї реклами, яка якісно та зі смаком оформлена візуально. У соціальній мережі молода аудиторія та її частіше використовують із метою підвищення впізнаваності бренду. Для фотографів, туристичних фірм та кондитерських цей майданчик підходить ідеально.
Якщо йдеться про публікацію відеоролика, то добрим вибором може стати YouTube. Майданчик дозволяє отримати навіть наймолодшу аудиторію. Рекламні ролики можна показувати перед іншими відео або на головній сторінці.
Розробка креативів
Креатив — це рекламне повідомлення, яке продемонструватиметься користувачам соціальних мереж. При його створенні важливо зважити на інтереси потенційних покупців, перераховані в майнд-картах, а також проаналізувати дані веб-аналітики. Щоб отримати відгук передплатників, важливо скласти оголошення, яке має такі характеристики:
оригінальний контент;
відображення УТП (унікальної торгової пропозиції) послуги чи продукту;
відповідність інтересам ЦА.
Це завдання може бути досить простим, але на практиці створити хороший креатив дуже складно. Фахівці ретельно аналізують наявні дані, враховують особливості різних соціальних мереж, проводять численні тести — сукупність цих дій дає змогу в результаті досягти потрібного ефекту. Це завдання може бути досить простим, але на практиці створити хороший креатив дуже складно. Фахівці ретельно аналізують наявні дані, враховують особливості різних соціальних мереж, проводять численні тести - сукупність цих дій дає змогу в результаті досягти потрібного ефекту.
ВИГІДНІ ПРОПОЗИЦІЇ
ПРОТОТИП
ГРАНТ ВІД ЄБРР
ОТРИМАЄТЕ 50% ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ!
Співпрацюючи з нами Ви можете отримати Грант від ЄБРР на 50% вартості реалізації проекту. Пропозиція для проектів з бюджетом вище за середню
"ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ" РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КІНЕЗІТЕРАПІЇ
«Здоров'я нації» - це медичний центр доктора Бубновського, де лікування виконується за його методикою кінезітерапії без застосування таблеток, уколів і хірургічного втручання.