Шукаєте серйозну бізнес-аудиторію? Чи ваші потенційні клієнти – студенти?
З будь-яким клієнтом необхідно вибудовувати спілкування однією мовою у комфортних умовах. Ми просувалися і продовжуємо працювати в наступних мережах:
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
TikTok
Оскільки у кожного з нас є акаунти в соціальних мережах, то завдання покладене на SMM агентство полягає в тому, щоб достукатися до кожного, причому в потрібний час і з правильним повідомленням.
І звичайно ж, у правильному місці - це і є SMM маркетинг.
Просування
Аналіз ринку та виявлення потреб аудиторії
Перед початком будь-якої SMM-кампанії необхідно сформувати портрет ЦА, який допоможе визначитись із майданчиками, специфікою контенту та подачею. Для цього потрібно оцінити своїх конкурентів, виробити власну унікальну пропозицію та, звичайно ж, оцінити напрацювання західних колег.
Складання SMM-стратегії
На цьому етапі розробляються текстові підведення, візуальний контент та графік розміщення. У результаті ми отримуємо готовий медіаплан на 3 місяці.
SMM просування
На кожен проект ми виділяємо спеціаліста, який розробляє стратегію та реалізує її у ваших акаунтах. Крім розміщення, ми взаємодіємо з лідерами думок, модеруємо спільноту/групу та надаємо звіти наприкінці місяця.
Особливості соціальних мереж
Які відмінності просування в Facebook, просування в Instagram, YouTube и Twitter?
Кожна з соцмереж має свої особливості, на які варто звернути увагу при виборі майданчика та формуванні стратегії.
Наприклад, Facebook підходить для публікації довгих статей та новин, графічних матеріалів.
YouTube ідеальний для опублікування оглядів на товари. Instagram хороший для роботи з людьми та трансляції цінностей, а Twitter – для публікації коротких записів із посиланнями на статті та товари.
Что привлекает пользователей
Користувачів приваблює якісний тематичний контент, тому ключова складова розкрутки в соцмережах – публікація постів SMM-фахівцем відповідно до контент-плану та затвердженої стратегії.
Але мало лише робити цікаві пости – життєво важливо для бізнесу знайти тих, хто їх читатиме.
Для цього використовуються тематичні хештеги, конкурси, робота з блогерами, платні пости та історії.
У рамках розкручування соцмереж набирається активна лояльна аудиторія, підвищується впізнаваність бренду та здійснюються продажі. Але найпотужніший інструмент просування – таргетована реклама у соціальних мережах. Для її правильного настроювання SMM-менеджер повинен добре розуміти ринок та особливості майданчика, на якому збирається просувати проект.
ВИГІДНІ ПРОПОЗИЦІЇ
ПРОТОТИП
ГРАНТ ВІД ЄБРР
ОТРИМАЄТЕ 50% ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ!
Співпрацюючи з нами Ви можете отримати Грант від ЄБРР на 50% вартості реалізації проекту. Пропозиція для проектів з бюджетом вище за середню
Зробимо аналіз ринку та виявимо потреби аудиторії. Сформуємо портрет ЦА, визначимо майданчики для розкручування та формат подачі інформації.
+
Розробимо SMM-стратегію
Це запорука успішного розкручування. При її складанні врахуємо все: тематику та нішу бізнесу, частоту постів, які можуть бути рубрики та види контенту.
+
Налаштуємо рекламу
Її переваги в тому, що оголошення відображається лише зацікавленим користувачам, потенційним замовникам. Закономірно, націлення відрізняється високою конверсією і забезпечує хороші продажі.
+
Ведення соцмереж
Розміщуємо контент на сторінках, модеруємо спільноту, взаємодіємо з лідерами думок та працюємо із зворотним зв'язком.
"ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ" РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КІНЕЗІТЕРАПІЇ
«Здоров'я нації» - це медичний центр доктора Бубновського, де лікування виконується за його методикою кінезітерапії без застосування таблеток, уколів і хірургічного втручання.