Професійне настроювання реклами в TikTok дає можливість показувати ваші рекламні оголошення дійсно зацікавленим у вашому продукті користувачам
Зростання показників продажів
Так як реклама дозволяє розповісти про вашу пропозицію максимально велику кількість зацікавлених користувачів, ви отримуєте підвищення рівня конверсії
Оптимізація рекламного бюджету
Визначивши максимально точно ЦА, ви зможете скоротити рекламний бюджет та отримувати при цьому бажані результати
Популяризація бренду в мережі
Ви можете просувати не тільки продукт компанії, але й ділитися новинками, розповідати про цікаві акції та пропозиції, принципи компанії та її життя в цілому
Майданчик розташований до розміщення реклами у таких форматах:
оголошення в стрічці (In-Feed Ads) - аналогічне рекламі в Instagram, показується користувачеві, коли прокручує розділ "Для вас" на головній сторінці.
бренд-тейковери (Branded Takeover) — повноекранне відео, яке спонсорується, яке користувач бачить відразу після того, як відкриває програму.
брендові ефекти (Branded Effects) - всілякі AR-фільтри, стікери та лінзи, які створює бренд.
хештег-челенджі (Branded Hashtag Challenge) - спонсоровані хештеги зі сторінки Discover Page в TikTok. Суть у тому, що бренд вигадує челендж та запускає рекламу. Спочатку реклама просуває челлендж, але потім челлендж просувається більш органічним чином завдяки активності людей.
topView - аналогічні бренд-тейковерам, але їх користувач побачить через 5 секунд після відкриття програми.
Кому підійде
Просування в ТікТок підійде для сфери B2C та продуктів, які будуть цікаві молодіжній аудиторії.
До них відносяться:
Мобільні програми та ігри.
Гаджети та аксесуари до них.
Освітні курси.
Послуги та товари зі сфери краси чи спорту.
Незважаючи на те, що в ТікТок є як розважальний, так і експертний контент, цей канал просування не завжди буде ефективним для сегмента B2B, у тому числі для фінансової та страхової сфер.
Переваги
Просування в ТікТок має цілу низку переваг:
Можливість зайняти лідируючу позицію. Для багатьох Тікток залишається виключно «розважальною» платформою. Але в соцмережі з'являється все більше експертних роликів, консультацій фахівців та іншого «дорослого» контенту, тому чим раніше ви займетеся просуванням відео в ТікТок, тим вищі шанси випередити конкурентів.
Створення ком'юніті за короткий термін. Аудиторія в ТікТок набагато простіше залучається в процес спілкування з брендом, залишає лайки і коментує відео. Водночас зростають і ваші шанси створити лояльне ком'юніті, яке у майбутньому стане адвокатом бренду.
Лояльність аудиторії. Наявність грамотної нативної реклами в ТікТок високо оцінюється аудиторією і дозволяє підвищувати впізнаваність бренду.
ВИГІДНІ ПРОПОЗИЦІЇ
ПРОТОТИП
ГРАНТ ВІД ЄБРР
ОТРИМАЙТЕ 50% ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ!
Співпрацюючи з нами Ви можете отримати Грант від ЄБРР на 50% вартості реалізації проекту. Пропозиція для проектів з бюджетом вище середнього
Показ оголошень лише тим користувачам, яких ми вибрали самі
+
ГНУЧКІ НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМИ
Можливість точного налаштування за віком, статтю, географією, геолокацією та іншими параметрами
+
Доступ до будь-якої аудиторії
Завдяки таргетованій рекламі ваш бізнес отримує доступ до аудиторії на різних стадіях прийняття рішення
+
Низький поріг входу
Залучити аудиторію із соц.мереж можна і з невеликим бюджетом
Калькулятор вартості
ОТРИМАЙТЕ ВАРТІСТЬ ЗАПУСКУ ВАШОЇ РЕКЛАМИ
Почати
клієнти
клієнти
кейси
Розробка сайту/
SEO-просування/
Контекстна реклама/
YouTube просування
"ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ" РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КІНЕЗІТЕРАПІЇ
«Здоров'я нації» - це медичний центр доктора Бубновського, де лікування виконується за його методикою кінезітерапії без застосування таблеток, уколів і хірургічного втручання.