Професійне настроювання реклами дає можливість показувати ваші рекламні оголошення дійсно зацікавленим у вашому продукті користувачам
Зростання показників продажів
Так як націлення дозволяє розповісти про вашу пропозицію максимально велику кількість зацікавлених користувачів, ви отримуєте підвищення рівня конверсії
Оптимізація рекламного бюджету
Визначивши максимально точно ЦА, ви зможете скоротити рекламний бюджет та отримувати при цьому бажані результати
Популяризація бренду в мережі
Ви можете просувати не тільки продукт компанії, а й ділитися новинками, розповідати про цікаві акції та пропозиції, принципи компанії та її життя в цілому
Проводимо аналіз попереднього досвіду рекламних кампаній, визначаємо сильні та слабкі сторони продукту/послуги для формування стратегії реклами у Facebook!
Аналізуємо спільноту Facebook (якщо було створено). Вивчаємо оформлення та подання інформації.
Вивчаємо конкурентів та виділяємо сильні та слабкі сторони пропозиції.
За лічильниками Яндекс Метрики та Google Analytics аналізуємо ефективність попередніх рекламних кампаній (контекст, таргет, тизери тощо).
Повний аудит Ваших старих рекламних кампаній, якщо вони є. Робота над помилками – перший крок удосконалення. Наші фахівці виконають комплекс робіт з оцінки якості реклами, що використовується раніше, допоможуть усунути недоліки.
Ми аналізуємо, чи була реклама розміщена на релевантних плейсментах, чи був обраний оптимальний візуальний формат для залучення необхідної аудиторії, наскільки загалом була правильно визначена аудиторія. Крім того, ми вивчаємо адаптованість посадкових сторінок під поведінку користувача, дивимося, чи коректно налаштований піксель, чи протестований Look-alike, чи коректно обрано мету рекламної кампанії.
Аналіз цільової аудиторії
Поділяємо аудиторію покупців на окремі аватари. Вивчаємо кожен портрет та формуємо список вимог до оголошень для реклами у Facebook:
Читаємо коментарі та обговорення у групах з Вашої тематики, щоб визначити вимоги до продукту у різних покупців.
Стаємо на місце кожного потенційного клієнта та визначаємо основні точки прийняття рішення.
На завершення формуємо список логік для реклами, які враховує інтереси цільової аудиторії.
Різноманітність націлень. Виконуючи розкручування, необхідно враховувати поведінкові фактори користувачів, їх стать, вік та географію, особисті переваги. Будуть опрацьовані різні комбінації для отримання найкращого результату.
Ретаргетинг. Для більш ефективної розкрутки ми проведемо роботу з користувачами, які вже знайомі з Вашим продуктом. За допомогою ретаргетингу стає можливим створити лояльну до продукту аудиторію та ефективно використати її можливості. Динамічний та статистичний ретаргетинг значно розширює рекламний потенціал Вашої кампанії.
Налаштування реклами
Налаштування реклами у Facebook поділяється на кілька основних етапів.
Створення логік реклами
Для максимальної ефективності ми визначаємо список тестів перед стартом рекламних кампаній.
Визначаємо соціальні налаштування (вік, стать).
Завантажуємо існуючу базу контактів клієнтів у Facebook, щоб знайти схожу аудиторію.
Перетинаємо аудиторії інтересів, щоб знайти аукціони з дешевими кліками та заявками.
Створення креативів
Підбираємо яскраві картинки, прописуємо текст оголошення, що продає, для реклами.
Продумуємо декілька Call To Action для кожного оголошення.
В оголошенні користуємося тригерами дефіцит, статус, цікавість (для збільшення клікабельності).
Весь дизайн буде ґрунтуватися на Вашому фірмовому стилі.
Запуск рекламних кампаній
Налаштовуємо рекламні кампанії за складеним планом та визначаємо ліміти рекламних бюджетів для ефективної реклами у Facebook.
Готуємо кампанії на поточні інтереси та інші прямі логіки.
Налаштовуємо звичайний та динамічний ремаркетинг для сегментів аудиторії, які відвідали сайт.
Налаштовуємо рекламу на людей, схожих на клієнтів із наданої бази.
Якщо в одній групі кілька оголошень, це дозволяє тестувати в першу чергу оголошення, або якусь фішку оголошення. Ми даємо кілька оголошень, щоб алгоритм Facebook знайшов найкраще та відповідне для певного сегмента ЦА.
Аналізуємо та оптимізуємо рекламні кампанії. Фейсбук має інструмент “оптимізатор конверсій”, іноді для його навчання потрібен час. Тільки досвідчений фахівець може точно сказати, що справді спрацювало, а що ні. Таким чином, ми економимо рекламний бюджет і робимо рекламу прибутковою.
ВИГІДНІ ПРОПОЗИЦІЇ
ПРОТОТИП
ГРАНТ ВІД ЄБРР
ОТРИМАЄТЕ 50% ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ!
Співпрацюючи з нами Ви можете отримати Грант від ЄБРР на 50% вартості реалізації проекту. Пропозиція для проектів з бюджетом вище за середню
"ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ" РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КІНЕЗІТЕРАПІЇ
«Здоров'я нації» - це медичний центр доктора Бубновського, де лікування виконується за його методикою кінезітерапії без застосування таблеток, уколів і хірургічного втручання.