Проведемо аудит
таргетованої реклами
Аудит допоможе Вам оцінити якість настроєної реклами, визначити слабкі місця та помилки, збільшити ефективність рекламних кампаній. Зробимо аналіз:
Аудиторій
Текстів оголошень
Креативів
Закликів до дії
Експрес-аудит
маркетингових інструментів
Коли необхідний АУДИТ
Аналіз реклами в соціальних мережах підійде для бізнесу будь-якої сфери діяльності, яка рекламується через facebook та instagram та інші соціальні мережі.
Аудит таргетованої реклами допоможе:
ПЕРЕВІРИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ РК
Приходить недостатньо заявок та багато нецільових клієнтів
ПРОКОНТРОЛЮВАТИ БЮДЖЕТ
Інвестиції в рекламу зростають - не окупають вкладення або не приносять бажаного доходу
ПЕРЕВІРИТИ ВИКОНАНІ РОБОТИ
Ви сумніваєтеся у компетентності співробітника, який налаштував рекламні кампанії
ПРОКОНТРОЛЮВАТИ ПІДРЯДНИКА
Запуск рекламних кампаній виконали сторонні підрядники, і Ви бажаєте оцінити якість
ЯКІ ПОМИЛКИ БУВАЮТЬ
"нудний" креатив
невірно обрана ЦА
відсутність роботи з аудиторією: повідомлення, коментарі
неправильно визначені цілі
не використовується піксель
не тестуються оголошення
невірно вказано локацію
текст оголошення, що не продає
перевіримо
Аудиторії
На першому етапі роботи важливо зрозуміти хто є вашою аудиторією. Ви повинні чітко знати свого цільового споживача, його бажання, біль, інтереси, географію проживання чи роботи, вік, професію тощо. Тоді реклама надсилатиметься лише тим, кого може зацікавити ваша пропозиція.
Дуже важливо звернути увагу на:
- сегментацію аудиторії;
- різноманітність націлення;
- налаштування ретаргетингу.
Наші фахівці проводять оцінку роботи рекламних кампаній у динаміці. Вивчаються показники, яких вдалося досягти і методи, що використовуються. Проводиться глибокий аналіз та опрацювання всієї інформації.
Ми пропонуємо починати з найефективніших аудиторій для вашого бізнесу, що дозволить значно заощадити бюджет, відмовившись від запуску безперспективних та свідомо провальних кампаній.
Тексти оголошень
При створенні текстів для оголошень слід орієнтуватися на поведінку користувачів на різних платформах.
Ми рекомендуємо яскраво розкривати лише основні конкурентні переваги, які вирізняють вас серед інших учасників сегменту. Копірайтінг має бути не для машин, а для людей, щоб користувач відчував, що з ним розмовляють однією мовою. Вітається легка розмовна форма вираження з дружнім акцентом, поширена у соціальних мережах.
У пості також важливим є графічний або відеоконтент, які створюватимуть оформлення рекламного оголошення та привертатимуть до нього увагу.
Аудит спрямований на аналіз візуальної складової рекламного оголошення, простоту та доступність викладу, логіку змісту. Фахівці студії завжди готові надати приклади «крутих» текстів.
Креативи
Рекламний креатив - це чудовий спосіб привернути увагу саме до вашого оголошення. Тут слід проявити творчість. Контент не повинен бути нудним та «заїждженим», такі оголошення одразу пропускають і залишають поза увагою в майбутньому.
Креатив слід підбирати з урахуванням вашого продукту та інтересів цільової аудиторії. Як це зробити? Дуже просто - поставте себе на місце вашого потенційного клієнта. Яке оголошення привернула б вашу увагу?
Постійна робота над креативом рекламних оголошень дозволяє вам бути попереду конкурентів і завоювати увагу цільової аудиторії.
Для створення креативу знадобляться знання психології та маркетингу. Це допоможе правильно підбирати зображення та інші файли для постів. Графічний контент та відео повинні доповнювати текст, привертати до нього увагу та в жодному разі не відштовхувати.
Заклики до дії
Ви маєте грамотно будувати стратегію просування продуктів бізнесу. Деякі оголошення та цілі рекламні кампанії можуть просто «поїдати» ваш бюджет і не приносити жодного прибутку та цільової аудиторії на сайт.
Одна з причин низької конверсії – неправильний заклик до дії рекламного оголошення.
Щоб зрозуміти помилку, вивчіть текст, розбирайтеся у таких питаннях:
- Чи зрозумілий його зміст?
- Є в оголошенні інформація, що цікавить користувача?
- Чи відповідає текст заданому сегменту аудиторії?
Такі дії потрібно виконати з кожним текстом рекламного оголошення. Також у заголовку рекомендується використовувати одне ключове слово (фразу), що збільшить шанси успіху.
ЩО ВХОДИТЬ В АУДИТ
Аналіз ніші проекту
Вивчаємо нішу проекту;
Аналізуємо цільову аудиторію та її потреби;
Проводимо аналіз конкурентів (3 прим.).
Технічний аналіз РК
Детально перевіряємо налаштування поточних РК;
Виявляємо помилки, які впливають ефективність;
Перевіряємо оголошення: тексти, креативи,
утп, заклики до дії, коректність
відображень
Статистика РК
Перевіряємо аналітику, наявність пікселя;
Вивчаємо статистику та конверсії:
Вивчаємо збережені аудиторії та look-a-like
Звіт
Підготуємо звіт про виконану роботу у форматі pdf та рекомендації
ОБЕРІТЬ АУДИТ
ЕКСПРЕС-АУДИТ
Зробимо безкоштовно
Експрес-аудит рекламного облікового запису проведемо в мінімальні терміни - 1 день. Це допоможе оперативно виправити ситуацію. Пропозиція обмежена.
ЗАМОВИТИ АУДИТКОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ
Вартість залежить від обсягу роботи
Кількість рекламних облікових записів, рекламних оголошень. Залишіть заявку і протягом 3 днів ми виконаємо аналіз та надамо вам звіт
ДІЗНАТИСЯ ВАРТІСТЬЕТАПИ РОБОТИ
Заявка
Зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті, і ми з Вами зв'яжемося.
Бріф
Для аналізу вашої ніші – ми попросимо заповнити бриф із запитаннями.
Доступи
Укладаємо договір NDA та запитуємо доступи до рекламних кабінетів.
Звіт
Проводимо аудит та надсилаємо вам звіт про виконану роботу.
клієнти
клієнти
кейс
Розробка сайту/
SEO-просування/
Контекстна реклама/
YouTube просування
"ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ"
РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР КІНЕЗІОТЕРАПІЇ
«Здоров'я нації» – це медичний центр доктора Бубновського, де лікування виконується за його методикою кінезітерапії без застосування таблеток, уколів та хірургічного втручання.
- SEO-просування
- Google my business
- Таргетована реклама
- Контекстна реклама
- YouTube реклама
- Web-аналітика
Команда комплексного
просування
Команда комплексного
просування
Працюємо з 2007 року. Спеціалізуємось на комплексному просуванні клієнта до отримання результату.
Місія: посилювати компанії України, формувати для них привабливий імідж, забезпечувати новими клієнтами, збільшувати продаж та прибуток
років досвіду
у темі
виконаних проектів
фахівців у команді
ПРОСУВАЄМО ПРОЕКТИ В КОМПЛЕКСІ
Знайдемо помилки
Визначимо цільову аудиторію, розробимо УТП. Створимо онлайн-стратегію розвитку вашого бізнесу
Виправимо помилки
Розробимо новий, сучасний сайт або доопрацюємо поточний (проведемо аудит та виправимо помилки)
Визначимо точки зростання
Збільшимо кількість заявок, охоплення цільової аудиторії, забезпечимо зростання популярності бренду у пошукових системах
Запустимо просування
Поетапно реалізуємо маркетингову стратегію. Забезпечимо зростання ключових показників та контроль результатів
ОТРИМАЄТЕ ЕКСПРЕС-АУДИТ
МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ
САЙТ / SEO-ПРОСУВАННЯ / КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ / ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА
YOUTUBE-КАНАЛ
послуги
- Корпоративний сайт
- Landing Page
- Інтернет-магазин
- Маркетплейс
- SEO-просування
- Контекстна реклама
- Таргетована реклама
- SMM-просування
- Просування в YouTube
- Аудит сайту
- Аудит контекстної реклами
- Аудит таргет. реклами
- Аудит соціальних мереж
- Аудит Youtube-каналу
- Маркетинговий аудит
- Маркетингова стратегія
- Налаштування веб-аналітик
Навіщо потрібний аудит реклами?
Проведення рекламної кампанії в інтернеті має на увазі великі фінансові вкладення. Однак не завжди такий спосіб просування товарів чи послуг у «всесвітньому павутинні» приносить бажані результати. Чому і як стати лідером у своїй сфері? Про це читайте нижче.
Коли необхідний аудит рекламної кампанії?
З метою боротьби з низькою ефективністю і непродуктивністю проекту, що просувається, застосовується такий інструмент, як аудит інтернет реклами, скористатися яким необхідно в наступних випадках:
- низька конверсія протягом тривалого часу;
- постійне зниження показників ефективності Інтернет реклами;
- з'явилися сумніви у професіоналізмі та компетентності підрядника, який запропонував поточну стратегію;
- великі фінансові вкладення за відсутності «віддачі».
Якщо Ви зіткнулися з однією з перерахованих вище ситуацій, знайте, що Вам в терміновому порядку необхідно замовити послугу з аудиту рекламної кампанії. В іншому випадку Ви регулярно вкладатимете великі суми в просування Вашого веб-ресурсу, не отримуючи від цього абсолютно ніякого ефекту. Результат всього вашого маркетингу в інтернеті дорівнюватиме нулю.
Що таке аудит веб реклами?
Комплексний аудит веб реклами включає наступні етапи:
- аналіз роботи реклами чи діяльності Вашого підрядника;
- аудит рекламної кампанії Google, Яндекс (РМЯ) в режимі онлайн та виявлення слабких її сторін;
- рекомендації щодо усунення виявлених у процесі аудиту недоліків;
- аналіз текстових та графічних матеріалів на сайті замовника, а також повна перевірка його функціоналу;
- рекомендації щодо налаштування кампанії, використання ключових слів, а також поради щодо покращення якості оголошень та цільової сторінки;
- прогноз за різними показниками, зокрема і конверсії, після внесених фахівцями змін.
Де замовити аудит в Дніпрі?
Замовити аудит реклами у Дніпрі Ви завжди зможете у нашій компанії. Чому ми?
- збільшення конверсії вже за кілька днів після проведення аудиту;
- повна конфіденційність даних замовника;
- постійний контроль за ефективністю запущеної рекламної кампанії;
- постійна підтримка досвідчених спеціалістів;
- оперативний запуск проекту;
- працюємо по всій Україні;
- Конкурентна вартість послуг.
Телефонуйте, пишіть чи приходьте до нас прямо зараз і вже незабаром Ви побачите результати роботи наших фахівців та відчуєте ефект від проведеного нами аудиту. Ставши нашим клієнтом, Ви можете бути впевнені в тому, що Ваш бізнес почне швидко розвиватися, регулярно приносячи все більше і більше прибутку.
КОНТАКТИ
+38 (067) 634 78 78Телефонуйте
з 09:00 до 20:00
АДРЕСА ОФІСА
м Дніпро,
вул. Європейська, 4
м. Київ,
вул. Руданського, 3
Денис Денисенко
Керівник компанії
МЕНЮ
КОНТАКТИ
Телефон
+38 (098) 813 97 61 +38 (067) 634 78 78- @webprua
- Адреса
м Дніпро, вул
Європейська, 4
м. Київ, вул. Руданського, 3